A szkoda.
takich moze i nie, ale kreci sie lepsze i gorsze od tego
Lepsze? To wskaż jakiś przykład, mądralo.
No Country for Old Men, Moonlight, Synecdoche, New York, The Dark Knight, Zero Dark Thirty, The Hurt Locker - filmy z bieżącej dekady lepsze od tego
G... prawda. Widać, że się nie znasz.
Żenada te filmy. Może No Country i Synecdoche są wartościowe, ale pozostałe to przeciętniaki. Gdzie im do klasyków.